Competiția planurilor de afaceri

.

Perioada de desfasurare: 15 Iulie – 14 Noiembrie 2018

 

In cadrul acestei activitati se va organiza o competitie de planuri de afaceri la nivelul grupului tinta cu abilitati de antreprenoriat, atat pentru persoanele care au participat la cursul de formare antreprenoriala cat si pentru persoanele care nu au participat la programul de formare din proiect, dar care au dobandit abilitatile necesare pentru infiintarea unei afaceri urmand alte programe.

In cadrul procesului de selectie pot participa si persoane care nu au participat la cursurile de formare antreprenoriala organizate in cadrul proiectului, dar care se incadreaza in categoriile de grup tinta eligibile.

Se va accepta in selectie ca maxim 10% din planurile de afaceri castigatoare sa fie ale persoanelor care nu au participat la cursurile de formare antreprenoriala din proiect.

Planurile de afaceri supuse procesului de selectie vor include minim urmatoarele elemente:

  1. descrierea afacerii si a strategiei de implementare a planului de afaceri (obiective, activitati, rezultate, indicatori);
  2. b) analiza SWOT a afacerii;
  3. c) schema organizatorica si politica de resurse umane;
  4. d) descrierea produselor/ serviciilor/ lucrarilor care fac obiectul afacerii;
  5. e) analiza pietei de desfacere si a concurentei;
  6. f) strategia de marketing;
  7. g) proiectii financiare privind afacerea.

Bugetul aferent planului de afaceri va fi realizat in lei si va respecta principiul cheltuirii eficiente a banilor publici, prin eficientizarea costurilor si analiza detalizata a preturilor din piata. El va fi insotit de un cash-flow realist, marcand previziunea veniturilor in urmatoarele 6-12 luni de la infiintare.

In realizarea planurilor de afaceri se va acorda o atentie deosebita temelor secundare specifice POCU 2014-2020.

Inscrierea planului de afaceri in competitia de planuri de afaceri se va realiza online, prin intermediul platformei web, in sectiunea dedicata concursului de idei de afaceri, documentele fiind prezentate atat in format editabil,cat si PDF. Modalitatea de depunere a planurilor de afaceri pentru concurs este detaliata in Meodologia de evaluare si selectie a planurilor de afaceri.

In cadrul proiectului vor fi selectate 58 de planuri de afaceri, iar pe lista de rezerva se vor selecta minim 12 planuri de afaceri, care vor putea fi finantate in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute, in cazul in care o parte dintre cei 58 de beneficiari aflati pe lista de planuri de afaceri propuse spre finantare renunta la acest drept.

Metodologia de evaluare si selectie a planurilor de afaceri poate fi descarcata de aici.

Corrigendum nr 1 la Metodologia de derulare a Concursului de planuri de afaceri – Viitor Plus (descarcă de aici).

Corrigendum nr. 2 la Metodologia de derulare a concursului de planuri de afaceri – Viitor Plus (descarcă de aici).

Corrigendum nr. 3 la Metodologia de derulare a concursului de planuri de afaceri – Viitor Plus (descarcă de aici).

Corrigendum nr. 4 la Metodologia de derulare a concursului de planuri de afaceri – Viitor Plus (descarcă de aici).

Descarcă tutorialul de creare a unui cont și de încărcare a planurilor de afaceri (click aici).

Calendarul activitatii de evaluare si selectie a planurilor de afaceri depuse pe proiectul Viitor Plus modificat 5.11.2018

Model de contestație

Lista preliminară Faza B

Listă Faza A

Lista Finala Faza B

 

Rezultate – Lista finală